Wanneer u uw geselecteerde producten in uw winkelwagentje heeft gelegd en u de zendgegevens heeft ingevuld, klikt u op "Nu Kopen" om uw bestelling te plaatsen. Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst, zult u een bevestigingsmail ontvangen (als u geen mail ontvangt, kijkt u aub eerst na of u het juiste e-mailadres heeft opgegeven en of de e-mail misschien terecht is gekomen in uw spambox). De zendprocedure gaat van start: i) in het geval van betaling met een creditcard/PayPal op het moment dat de betaling succesvol is voltooid, ii) in het geval van betaling met een banktransactie op het moment dat wij een kopie van de transactie van u binnenkrijgen of op het moment dat het geld bij ons is bijgeschreven, iii) in het geval dat u kiest voor een verzending onder rembours op het moment dat wij uw zendgegevens telefonisch hebben bevestigd.
Belangrijke mededeling: Alle prijzen van de tapijten weergegeven op onze website zijn berekend in euro's. De prijs van de tapijten in een andere munteenheid zijn gebaseerd op de dagelijkse wisselkoers en daarom kan de prijs per dag verschillen.
Om een geregistreerde bestelling te annuleren, dient u zo spoedig mogelijk een e-mail te sturen naar info@carpetu2.com met uw verzoek. Op het moment dat al gestart is met de verzendprocedure, kan uw bestelling niet meer worden geannuleerd.
Wenn die Teppiche zurück, weil sie nicht akzeptieren zu sammeln oder wegen der nichtverfügbarkeit mit dem Betrag von 50 Euro aufgeladen
Met behulp van onze foto's en gedetailleerde omschrijving van elk tapijt doet ons bedrijf haar uiterste best om alle eigenschappen van elk product zo nauwkeurig en accuraat mogelijk weer te geven. Daarbij leveren we een certificaat bij elk product. Echter heeft u het recht om uw product dat u heeft aangeschaft bij onze internetwinkel te retourneren wanneer u de volgende procedure volgt:
Uw bestelling kan zijn vertraagd door extreme weersomstandigheden of door stakingen of door grote evenementen die invloed kunnen hebben op het transport en de bezorging van uw bestelling. Eveneens kan er een vertraging optreden als wij eerst contact met u op moeten nemen (wanneer zich een probleem voordoet, bijvoorbeeld gerelateerd aan het product of de betaling) en de telefoon en/of e-mail communicatie onmogelijk is (bijvoorbeeld doordat de door u verstrekte gegevens onjuist of verouderd zijn).