Openingstijden: maandag - vrijdag van 09.00 - 17.00u en zaterdag van 10.00-15.00u

Orders - Returns

Plaatsen van een Bestelling

Wanneer u uw geselecteerde producten in uw winkelwagentje heeft gelegd en u de zendgegevens heeft ingevuld, klikt u op "Nu Kopen" om uw bestelling te plaatsen. Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst, zult u een bevestigingsmail ontvangen (als u geen mail ontvangt, kijkt u aub eerst na of u het juiste e-mailadres heeft opgegeven en of de e-mail misschien terecht is gekomen in uw spambox). De zendprocedure gaat van start: i) in het geval van betaling met een creditcard/PayPal op het moment dat de betaling succesvol is voltooid, ii) in het geval van betaling met een banktransactie op het moment dat wij een kopie van de transactie van u binnenkrijgen of op het moment dat het geld bij ons is bijgeschreven, iii) in het geval dat u kiest voor een verzending onder rembours op het moment dat wij uw zendgegevens telefonisch hebben bevestigd.

Belangrijke mededeling: Alle prijzen van de tapijten weergegeven op onze website zijn berekend in euro's. De prijs van de tapijten in een andere munteenheid zijn gebaseerd op de dagelijkse wisselkoers en daarom kan de prijs per dag verschillen.

Annulering van een Bestelling

Om een geregistreerde bestelling te annuleren, dient u zo spoedig mogelijk een e-mail te sturen naar info@carpetu2.com met uw verzoek. Op het moment dat al gestart is met de verzendprocedure, kan uw bestelling niet meer worden geannuleerd.

Wenn die Teppiche zurück, weil sie nicht akzeptieren zu sammeln oder wegen der nichtverfügbarkeit mit dem Betrag von 50 Euro aufgeladen

Retourneren van een product en Terugbetaling

Met behulp van onze foto's en gedetailleerde omschrijving van elk tapijt doet ons bedrijf haar uiterste best om alle eigenschappen van elk product zo nauwkeurig en accuraat mogelijk weer te geven. Daarbij leveren we een certificaat bij elk product. Echter heeft u het recht om uw product dat u heeft aangeschaft bij onze internetwinkel te retourneren wanneer u de volgende procedure volgt:

  1. Neem binnen 14 dagen vanaf de dag van bezorging contact met ons op via telefoon op het nummer 00302310481489, of via fax op 0030 2310302600 of via e-mail op het adres info@carpetu2.com en informeer ons over de reden waarom u het tapijt wilt retourneren.

  2. i) Retourneren vanuit landen binnen de EU

    In het geval dat u uw tapijt wilt omruilen voor een ander tapijt uit onze online collectie, is het retourneren van uw tapijt gratis. Wanneer u echter geen ander tapijt kunt vinden waarmee u het wilt ruilen, dan wordt u helaas een gedeelte van de uitgaven van het retourneren in rekening gebracht. In dit geval hangt het verzendbedrag dat door u zal moeten worden voldaan, af van het gewicht van uw tapijt. We zullen u een retourlabel opsturen en we zullen u alle benodigde informatie en instructies per e-mail toesturen. Natuurlijk kunt u ook zelf een transportbedrijf uitkiezen voor de retourzending, mocht u dat willen. In dit geval komen alle kosten voor uw rekening. Verpakt u het tapijt alstublieft op een manier die zo veel mogelijk lijkt op de originele verpakking.

    ii) Retourneren vanuit landen buiten de EU

    In het geval van retourneren vanuit een land buiten de EU, zullen de mogelijke invoerbelastingen voor uw rekening komen. Verder kunnen wij voor retourproducten buiten de EU de verzending niet regelen met ons koeriersbedrijf, maar onze klantenservice kan u zeker helpen met het organiseren van de retourzending.

  3. Wanneer het product bij ons bedrijf is aangekomen en wij het gecontroleerd hebben, krijgt u een 100% teruggave van het aankoopbedrag van uw tapijt. Het totaalbedrag zal binnen 20 werkdagen worden teruggestort (via PayPal of door middel van een banktransactie).

  4. De waarde van het nieuwe tapijt bij elke wijziging moet gelijk zijn aan of groter zijn dan die van het rendement

  5. In het geval dat u een tapijt wilt retourneren dat aangeschaft is met een aanbieding (1+1, -50% op het tweede tapijt) komt de korting te vervallen. Wanneer er meer dat twee tapijten door u zijn besteld, dan zal de korting opnieuw worden berekend.

Vertraging van een bestelling

Uw bestelling kan zijn vertraagd door extreme weersomstandigheden of door stakingen of door grote evenementen die invloed kunnen hebben op het transport en de bezorging van uw bestelling. Eveneens kan er een vertraging optreden als wij eerst contact met u op moeten nemen (wanneer zich een probleem voordoet, bijvoorbeeld gerelateerd aan het product of de betaling) en de telefoon en/of e-mail communicatie onmogelijk is (bijvoorbeeld doordat de door u verstrekte gegevens onjuist of verouderd zijn).